torstai 25. kesäkuuta 2009

Tuliaiset

Moikka!

Saimme Pojan kotiin ja tuliaisten kera. Äidille on Vironvillaa 200gr, ihania nappeja, nautiskeluainetta ja isin kanssa yhteiseksi suklaata. Jäi kuvaamatta vielä iskän ananaskarkit. Oli ollut mielessä äitee ja iskä, mutta on varmaankin tädillä ollut osuutta asiaan tuliaisten valitsemisessa, kiitos rakas K. :)

Tänään olen aloittanut lukemaan Pientä lankauppaa, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. En päässyt pitkällekkään, kun päikkärit otti valtaansa. Hellekkö vai mikä väsyttänee, mutta nukuttava oli. Aamulla olin reilut kolme tuntia ulkona,,,virkaten,lörpötellen, nauttien aamupalan,,tomaatti ja Activia ja lopuksi kävin kelaamassa. Sellainen aamupäivä tänään. :)
Iltapäivä onkin mennyt siestaa viettäen. :)

Lähdenkin sovittelemaan uusia nappejani tai sitten vanhoja, mutta sellaiset hommat on nyt. :)

Terkuin Tupuna!

Ps. Mittari on pyörähtänyt viidennellekympille,,,Suurkiitokset kaikille täällä poikenneille!

8 kommenttia:

intsu kirjoitti...

Voi kuinka ihanan väristä viron villaa! Kivoja nappejakin sait.Mutta olen aina sanonut,että sen mitä mä olen viiniä maistanut,niin voi kaikki ne ovat pahoja!!Niin enhän mä muutenkaan käytä yhtään alkoholia,kun mulla taitaa olla paha syntymähumala:D

Matleena kirjoitti...

Ensinnäkin onnittelut uuden kymppitonnin alkaneelle Resorille ja sen Tupunalle! :)

Ihania tuliaisia! Tulee hempeä huivi tuosta langasta.

Minä luin viime kesänä Pienen lankapuodin ja tykkäsin, vaikka aluksi se tuntui minusta kovin pitkäveteiseltä. Yllättävä loppu jäi mieleeni erityisesti.

Anonyymi kirjoitti...

moikka:)
yhdessä on tuliaiset valittu,hyvä
kesäjuoma tulee, kun pistät viiniä
sopivasti, lisäät jää kylmää spraittia ja vielä lisäksi jäitä ja sit vaan nauttimaan:)
helle on se joka väsyttää...
nimimerkillä: kokemusta on:))
terkkuja reippaalle pojalle, ikävä jäi:( ukko kullallesi myös:)

MarjutJ kirjoitti...

Hienoja tuliaisia! Tuo suklaa on minunkin (ja varmaan monen muunkin) lempparia Kalev-suklaista:)

Seijasisko kirjoitti...

Minä en taas ole pääsyyt alkua pitemmälle tuossa kirjassa se tuntui niin tylsältä..pitää vissin yrittää lukea pitemmälle sitä. Kivat tuliaiset olet saanut.
Onnea 50-kymppiselle kivalle blogille ja mukavaa kesäpäivää.

Omppumato kirjoitti...

Ihania tuliaisia sait :)!

Mette (Mettuska) kirjoitti...

Ihanat tuliaiset, minunkin lempparia tuo mustikkakalev =)

Sartsa kirjoitti...

Oletko edelleen noudattanu niitä KiloKlubin ohjeita? Miäkii kävin sinne silloin liittymässä, mut en oo sen koommin kurkistanu...