perjantai 4. huhtikuuta 2008

Viikonlopun viettelys

Aurinkoista iltaa, ainakin sään puolesta!

Tässä lupaamani köökkiin kurkkaus. Leivoin tänään Poikani pyynnöstä suklaamuffineja, ohje täällä. Nämä ovat hänen herkkuleivonnaisia. Eipä silti, hyviähän nuo ovatkin.

Nämä ovat helpot tehdä, aineet vaan sekaisin ja taikina vuokiin. Laitan paperivuuat muffinsipellin koloihin niin tulee paremman muotoisia, kuin pelkästään vuuissa pellillä.

Viime aikoina on tullut leivottua tosi vähän, mikä sitten lieneekin, mutta jospa tässä kevään edettyä vaikka asia korjaantuisi.



Olen todella iloinen kommenteista, niitä on kiva lukea,KIITOS!

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pitää kokeilla tuota paperivuokienlaittamista muffinvuoan koloihin. Taidan kokeilla reseptiäsi, kun maanantaina saan vieraan.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos helposta reseptitä!! Varmaan menee meidän perheen suosikkeihin ja muksutkin voi noita tehdä kun ei tarvi käyttää koneita!! Tälläiset ohjeet ovat aivan loistavia.

Anonyymi kirjoitti...

voi että noita mun kirjoitusvirheitä :D

Anonyymi kirjoitti...

Nam,, herkullisilta näyttävät !
Kivaa lauantaita sinulle !!

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kun poikkesit :)Ja tietysti minä perässä tänne laukkasin. Sainpa kivan ja varmasti maukkaan muffinsiohjeen matkaani. taatusti tekee meidän suklaan syöjille kauppansa ja on niin nopeatekoisia, että minäkin jaksan ne valmistaa.
Kiitos hyvästä ohjeesta :)
Tuota rukkiasiaa täytyy nyt jäädä vain odottelemaan ja jos tätä kautta en saa vastausta taidan uskaltautua soittamaan henkilölle, jonka tiedän tietävän rukeista kaiken, mutta kun en häntä yhtään muuten tunne, niin on jotenkin nolo olo soitella.

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa, kun piipahdit blogissani kommentin kera! Tulin tietysti tänne kurkkamaan ja tutustumaan, ja heti sain hyvän vinkin muffinssien leivontaan eli seuraavalla leipomiskerralla minäkin laitan muffinsipeltiin vielä paperivuoat, niin eiköhän ala muffinssit irrota vuoasta helpommin :P

Anonyymi kirjoitti...

Olen myös laittanut paperivuoat muffinssivuoan reikiin. Suklaamuffinssit ovat todella hyviä :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kommenteista! Tykkään kans sivupohjan väreistä vaik ensin ne ei oikein puhutellutkaan minua...:) Juu mä oon ihan rakastunut tuohon mokkasukkaan ja toinen on nuo ilun värjäämät langat! Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle!

Mette (Mettuska) kirjoitti...

Namsk! Minä myös leivoin muffunsit aina koloihin, nousee kivasti sitten ylöspäin =)

Anonyymi kirjoitti...

maistuis varmaan mullekin ;)