lauantai 29. elokuuta 2009

Kohta alkaa ja tunnustus. :)

Moikka!

Marjut antoi tällaisen tunnustuksen minulle, kiitos kovasti. :) Aina saavat mielen lämpimäksi nää jutut. Tietenkin lähetän Marjutille takaisin, mutta myös uudelle tuttavuudelleni Irinalle, VillaLankalalle , Letulle ja Matleenalle! Olisihan mulla paljon muitakin,tällä kertaa tällein!



Tänään sain tiedon, että alan keräämään satoa Perunalaariin. Viime syksy meni heiniä seivästäessä. :)
Sinä, joka olet myös Perunalaarin tuottaja,olisi kiva jos jättäisit pienen kommentin tänne mulle. Tietäisin ketä kanssani tikuttelee. :)
Tänään on ollut vieraita. Nähdään aina muutaman kuukauden välein. Oli kiva nähdä taas heitä.
Kaikille hyvää lauantai-iltaa, terkuin Tupuna!


10 kommenttia:

Villikissa kirjoitti...

Täällä toinen Perunalaarin täyttäjä. :) Sukkalankoja olen ostanut varastoon, mm Lidlin sukkalankaa(on muuten tosi ihanan ja laadukkaan tuntoista), Markka-lankaa ja lisää löytyy lankavarastosta. Puikot töröttää ojennuksessa. Tulisi vain syyskuu niin pääsisi aloittelemaan...

Villa Lankala kirjoitti...

Voi Tupuna sinua! Kiitos tunnustuksesta! Lämmitti mieltä:)

Olin taas Kymeenlakson suunnalla syöttämässä itseäni itikoille; Käytiin katsomassa muutamaa kesämökkitonttia. Nyt oli yksi ihan kiva tonti...

Lauantai-iltaa sinulle!

Tintti kirjoitti...

Perunoita keräilen minäkin.
Mulla on iso kasa seiskaveikkaa, mutta olen viime aikoina mielummin neulonut ohuemmista sukkalangoista.
Hyvää satoa!

Irina kirjoitti...

Lämmin kiitos sinulle tuosta ystävyydensydämestä! Mieltä lämmittävää saada tuollainen tunnustus. Taisipa tuo lämmittää muutenkin. Olen näet kuivatellut itseäni. Tultiin "sortinsakin" kanssa aika märkinä messuilta.Päivä siellä seisottiin.
Perunalaariin minäkin pottuja(ei kun sukkia)keräilen. Kiva olla samassa laarissa!
Mukavaa lauantai-illan jatkoa!

Anonyymi kirjoitti...

Saitpa todella kauniin ystävyydensydämen. En ole laarin täyttäjä, mutta kuulostaa mukavalta yhteistoiminnalta.

-merja-

Matleena kirjoitti...

Voi kiitos mieltälämmittävästä tunnustuksesta sinulle Tupuna, blogiystäväni! <3

Eipä päästä tänä vuonna samaan sadonkorjuuporukkaan, minä menin sinne imelämmälle puolelle Hillokellariin! ;D

Villa Lankala kirjoitti...

Sinulle jotain blogissani:)

MarjutJ kirjoitti...

Tuntuu, että olen tehnyt vain pelkkiä sukkia viime aikoina, mutten kuitenkaan ilmoittautunut sadonkorjuuseen:)

Unknown kirjoitti...

Oi, lämmin kiitos muistamisesta :D

Pirena kirjoitti...

Minäkin olen Perunalaarissa, vaikka hiukan epäilen saanko yksiäkään sukkia valmiiksi. No jos oikein pinnistelen, enkä paljon kehräile, niin ehkä.
Iski syyslenssun, kurja olo.