torstai 22. toukokuuta 2008

Bolero

Heippa!

Tällainen bolero Novitan kevät 2008 lehden mallilla.
Ihan kiva lanka neuloa, mutta tämä on taas niitä töitä joka on kestänyt. Olen tehnyt noi pipotkin tässä välissä ja jotain muutakin. Virkkaus osuuden pingotin, kun ei silittämällä oiennut. Yritin kyllä lankavyötteen kielloista huolimatta.

Aamulla kävin uimahallilla vesijumpalla ja vesijuoksin puolisen tuntia siihen päälle. Apteekista hain lääkkeet ja poikkesin lankakaupassa, mutta mitään ei tarttunut tällä kertaa mukaan, kun ei ollut sitä mitä lähdin hakemaan,,, Siinäpä aamupäivä on mennytkin.

Nyt on muuten sitten taas oma kone käytössä, kiva:) Näin kauan olen ollut Pojan koneen varassa. Täytyi äsken miettiä, että kuinkas tähän kuvien lataaminen onnistuu,,,,onnistuihan se.

Lanka: Novitan Cocos
Puikot ja koukku: 5

Toiveikasta torstaita toivottelee Tupuna!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis bolero ja värikin on aivan ihana:)

Mette (Mettuska) kirjoitti...

Todella kaunis bolero!

Anonyymi kirjoitti...

Ihana bolero:)

Matleena kirjoitti...

Joo minustakin bolerosi on kaunis ja värikin on mieleeni. Minä en ole kutonut tuosta langasta vielä koskaan, käteen se kyllä tuntuu kivalta lankana.

Outi kirjoitti...

Upea bolero! Olen itsekin miettinyt sen tekemistä, mutta aina on tullut kiireellisimpiä töitä. Mukavaa viikonloppua!

Anonyymi kirjoitti...

Hieno bolero.Sulla on näköjään ollu eilen samat kuviot kuin mulla tänään eli vesijumppaa ja vesijuoksua yhteensä tunti ja lankakaupassa kävin myös. Ostin bambupuikot , en lankaa, koska en läytänyt minäkään etsimääni lankaa.;)

Virkku kirjoitti...

Hieno :)

Anonyymi kirjoitti...

Upea bolero! :D Oot taitava käsistäs.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä näyttää bolero. Taitaa olla sama malli, kun mulla aiemmin. Toi väri on kyl paljo parempi. Miä tein siitä mitä sattu olemaan, eli lilasta Samoksesta. Tosin koko komeus on jo lahjoitettu pois mieheni kummitädille.
Tossut on söpöt. Uskon, et meni paljo aikaa. Barbinvaatteisiinkin meni yllättävän paljo, vaikka on niin pieniä. Mulla on vähä purkuhommia, ku on tullu laskuvirhe. Ärsyttävää.
Niin ja kiitos kaikista kommenteista. Oot niin ahkera kommentoimaan. Mulla menee monta päivää, etten käy koneella ku kääntymässä. Joskus otan ja käyn listoiltani kaikki blogit läpi. Joissain käyn kyllä useammin kuin toisissa, kuten täälläkin. Lämmintä kesäpäivää!