maanantai 1. helmikuuta 2010

Mitäs löytyikään! :)

Sude blogissaan heitti minua haasteella ja onhan siihen vastattava.

Haasteen säännöt:

1. Avaa neljäs kansio jossa säilytät valokuviasi.

2. Valitse neljäs kuva kansiostasi ja julkaise se blogissasi.

3. Selitä kuva.

4.Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.


Löytyi kukkanen,kaunis orkidea, ennenmuinoin kukkinut! :) Eipä tässä sen ihmeempiä selittämisiä.
Tykkään orkideoista yhä edelleen, vaikka ei niitä ole vähään aikaan esiteltykään. Tällä hetkellä ei ole yhtään kunnolla kukassa, mutta neljässä on nuput, jos vaan kukkaan asti pääsevät, esittelen kyllä ne.

Haasteen saa poimia ken haluaa, en ala nimeämään ketään, kun muistelen useitten jo vastanneenkin tähän.

Terkuin Tupuna!

7 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Jaa se olikin kuva, joka löytyi! ;DD Minä jo ehdin luulla, että joku orkideasi oli päässyt salaa noin upeaan kukkaan siellä muiden varjossa! :D

Sude kirjoitti...

Kaunis, kaunis kukkakuva !

Marjut kirjoitti...

Kaunis kukka on!

Irina kirjoitti...

Minäpä melkein arvasin,että mitäs täältä löytyikään :o) Ihana kuva!
Kiitos sinulle blogikommentista. Minä jo luulin,että olen joutunut aivan unohduksiin.
Kauniit sukat olet neulonut ja ihania myssyjä! Jospa minäkin kaivaisin noita puuvillalankoja esiin!
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle:o)

Susu kirjoitti...

Yllättäen Orkidea:-)

Minäkin uitan omaani ahkerasti joka maanantai. Ei se kuollut ole mut mistä mä teidän onko siinä nuppu? Ja jos on niin mitä mä sit teen???

Siis siel on joku uus vihreä juttu varressa, jossa ennen oli kukkia.

joo - en oo mikään viherpeukalo mut yritän kaikkeni!

Tupuna kirjoitti...

Kiitos kommenteista!

Susu:Kukkanupun ilmaannuttua odottelet vaan kukkaa ja kylvetät entiseen tapaan! :)
Kukkanupun tunnistat ihan varmaan..on se niin ihana.
Uskon ja aistin , että kukkasesi saa hyvää hoitoa!

Susu kirjoitti...

Kiitti Tupuna!

Jos mun kukka saa mielestään hyvää hoitoa niin se on varmasti masokisti...

Siinä varressa on kolme pienenpientä vihreää nököä niissä kohdissa joissa oli joskus kukkaset.